Konstrukcje nośne suwnic - prośba o pomoc.

Dyskusje na temat planowanych ciekawych budowli i wieżowców, będących w trakcie konstrukcji lub wstrzymanych.
skax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 05/06/2014 16:47:21

Konstrukcje nośne suwnic - prośba o pomoc.

Post autor: skax »

Dzień dobry. Jestem studentem Politechniki Poznańskiej. Dostałem do opracowania dwanaście zagadnień - jedno z nich, którym chcę się zająć jest w temacie.

Wiem, że wykładowca chciał aby był naszkicowana konstrukcja belkowa, blachownica, kratownica i konstrukcja mieszana. Coś na necie znalazłem i pokazałem mu takie coś:
Obrazek

Niestety dostałem zwrot z informacją, że z tego nie widać co to naprawdę jest, są enigmatyczne rysunki i że mam tu dodać przekroje. I dodatkowo, że blachownice się dziś spawa a nie nituje.

Coś zacząłem kojarzyć przekroje blachownic - teowniki itd., ale on powiedział, że to są belki.

Nie chcę, żebyście od razu za mnie odwalili gotową robotę. Po prostu mam teraz mega mętlik w głowie jeśli chodzi o ten temat, bo w sumie na necie jest to tak napisane, że blachownica i konstrukcja belkowa i blachownica mają takie same przekroje. Hmm..

Jeśli ktoś miałby jakąś podpowiedź, nakierowałby albo polecił jakąś książkę, gdzie będę mógł o tym poczytać ... ?

Pozdrawiam
paluch686
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 18/01/2016 17:59:47

Re: Konstrukcje nośne suwnic - prośba o pomoc.

Post autor: paluch686 »

Skontaktuj się z tymi specami http://www.zarzycki-konstrukcje.pl/ pewnie chętnie pomogą :-)
footbridge-pl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 14/10/2016 17:53:46
Kontakt:

Re: Konstrukcje nośne suwnic - prośba o pomoc.

Post autor: footbridge-pl »

Jestem studentem Politechniki Poznańskiej (skax)

Aż się prosi o pytanie "jakiego kierunku?" Jeśli budownictwa, to włos się jeży i mózg truchleje. A nawet odwrotnie.

nakierowałby albo polecił jakąś książkę, (skax)

Konstrukcje wsporcze dźwignic, Jan Żmuda, Wydawnictwo Naukowe PWN