Zrób to po nowemu - wyposażenie biura

Recepcja to część reprezentacyjna każdego przedsiębiorstwa. Warto więc zadbać o jej odpowiedni wygląd, a także inne pomieszczenia. Dotyczy to miejsc, gdzie spotykamy się z klientami i części wyłącznie dedykowanej pracownikom. Od czego zacząć?

wyposażenie biura

 

Wymiana mebli w przedsiębiorstwie to ważny proces i należy go odpowiednio zaplanować. W końcu od kwestii logistycznych zależy sprawna realizacja zadań i ciągłość działania firmy. Wybór mebli powinien być wielowymiarowo przeanalizowany. Kolorystyka, kształty, rozmiary i ilości determinują, jak będzie komponował się ostateczny wygląd obiektu. W końcu każdemu zależy na uzyskaniu dobrego wrażenia. Warto więc zadbać o odpowiednie meble.

 

Wygoda, bezpieczeństwo i styl

Meble dedykowane pracownikom mogą różnić się od tych oferowanych klientom podczas spotkań. Powód jest banalny i dotyczy komfortu, ergonomii i bezpieczeństwa pracy. Pracownik zwykle spędza na swoim fotelu kilka lub kilkanaście godzin dziennie. Z kolei klient nas odwiedzający góra kilka godzin. Dlatego dla tej pierwszej grupy zaleca się specjalistyczne, profilowane fotele wspierające sylwetkę, a dla drugiej grupy wygodne, choć stylowo odbiegające od standardowych krzeseł biurowych. Dzięki temu klient będzie czuł się komfortowo w tak nowoczesnym wnętrzu. Pracownicy będą wdzięczni za ergonomię i wygodę dedykowanych dla nich rozwiązań. Wszystko to ma na celu zapewnienie komfortu pracy. Nie może go zabraknąć również przy innych elementach wyposażenia. Wiele pomysłów i inspiracji oferują meble biurowe Svenbox, które umożliwią kompleksowe wyposażenie wielu przestrzeni.

 

Transparentność i przejrzystość

W zależności od strefy, gdzie znajdują się szafy i regały, można pomyśleć o dwóch rozwiązaniach. Otwarte szafy bez drzwiczek sprawdzą się w miejscach, gdzie nie mają dostępu klienci, a dokumentacja lub inne materiały mogą leżeć na wierzchu. Z kolei, gdy przechowujemy dane klientów, to lepiej wybrać wariant zamykany przy użyciu zamka. Jedynie osoby do tego upoważnione będą posiadały klucz, a więc to znacząco ograniczy dostęp. Podobnie sprawa ma się z kontenerkami które przydzielane są pracownikom jako doposażenie do biurka. Jest to praktyczniejsze rozwiązanie, gdyż możemy go ustawić z każdej strony lub pod blatem w zależności od naszych potrzeb. Dlatego większość biurek wybieranych do firm, składa się po prostu z nóg i blatu, co daje duże pole manewru. Wyposażeniem uzupełniającym takiego mebla są kanały i koszyczki kablowe, dzięki którym nie wpadniemy w żadną plątaninę. Wiele elementów wyposażenia w meblach, jest na tyle plastyczna, że można nimi dosłownie żonglować według potrzeb, komponując optymalne rozwiązania.

Wyposażenie wnętrz biurowych i części przeznaczonej dla klientów może być gustowne i wygodne. Podnosi to walory i motywację pracowników, a także sprawia, że nasi goście czują się wyjątkowo. Czasami prosty zabieg polegający na wymianie mebli może podnieść jakość pracy i zadowolenie pracowników. Ponadto ważny jest także ogólny wizerunek przedsiębiorstwa, który zaczyna się od recepcji. Warto więc zadbać o wystrój wnętrza dostosowany do przeznaczenia, jakie ma pełnić.

03/08/2020     artykuł sponsorowany
Other articles
10/06/2021 22:13
09/06/2021 19:36

Reviews about Zrób to po nowemu - wyposażenie biura Add comment

Your opinion
#0
Share your impressions... write something about the content...
kasyserwis
#3
kasyserwis [https://kasyserwis.pl/]
8 months ago
U nas w biurze zainwestowaliśmy w monitoring wizyjny. Nam to nie przeszkadza, a sami czujemy się dużo bezpieczniej. Wielu z nas zostawia ważne dokumenty na swoich stanowiskach.
decoman
#2
decoman [https://decoman.pl/]
9 months ago
Moim zdaniem wiele firm zapomina o roletach okiennych. Świecące słońce prosto w monitor obniża komfort pracy. Dlatego u nas zamontowane są rolety na wymiar.
Karolina
#1
Karolina
9 months ago
Patrząc na ceny tych mebli, które według mnie są spore, zastanawiam się, czy nie lepiej do biura kupić jakieś tańsze meble zważywszy na to, jak zniszczone meble i ich otoczenie zauważyłam, jak podziękowałam jednemu z pracowników. Pracownicy nie dbają za bardzo o meble, więc chyba bym postawiła na jakieś sieciówkowe i tańsze.
Our website uses cookies to provide you with services at the highest level and for statistical and advertising purposes. By using this site, you agree to the use of cookies, more details in our cookies policy. Close